Ankara’da 24 saatlik su kesintisi... ASKİ Ankara su kesintisi: Ankara sular ne zaman gelecek? 24 Ekim Ankara su kesintisi listesi!

Ankara ASKİ tarafından yapılan açıklamayla 24 Ekim tarihinde su kesintisi yaşanacak ilçeler ve saat aralıkları belirlendi. Ankara Su ve Kanalizasyon İdaresi (ASKİ ), 24 Ekim tarihinde ASKİ su kesintisi yaşanacak ilçeleri duyurdu. Peki sular ne zaman, saat kaçta gelecek? Ankara 24 Ekim tarihinde su kesintisi yaşanacak bölgeler açıklandı.

Ankara’da 24 saatlik su kesintisi... ASKİ Ankara su kesintisi: Ankara sular ne zaman gelecek? 24 Ekim Ankara su kesintisi listesi!
Haber albümü için resme tıklayın

Ankara Su ve Kanalizasyon İdaresi (ASKİ) tarafından yapılan resmi açıklama ile 24 Ekim tarihlerinde Ankara ilinde su kesintisi yaşanacak ilçeler ve saat aralıkları belirlendi. ASKİ yetkililerine göre, bu kesintiler planlı bakım ve altyapı çalışmaları için zorunlu bir gerekliliktir.

Ankara’da 24 saatlik su kesintisi... ASKİ Ankara su kesintisi: Ankara sular ne zaman gelecek? 24 Ekim Ankara su kesintisi listesi!

YENİMAHALLE

Arıza Tarihi: 24.10.2023 10:00:00
Tamir Tarihi: 24.10.2023 15:00:00
Detay: YENİMAHALLE İLÇESİ YAKACIK MAHALLESİ OYUKLU MEVKİ İÇERİSİNDE MEYDANA GELEN Ø90 LIK ŞEBEKE BORUSU ARIZASI NEDENİYLE SU KESİNTİSİ YAPILMIŞTIR.
Etkilenen Yerler: YAKACIK MAHALLESİ OYUKLU MEVKİ VE BAĞLAR MEVKİ.

ELMADAĞ

Arıza Tarihi: 24.10.2023 13:15:00
Tamir Tarihi: 24.10.2023 18:00:00
Detay: Yenıdoğan mah inönü cad içerısındeki olurlu hat su şebeke baglantısı yapılacağından dolayı saat 13/15 ile18 00 saatleri arası su kesıntısı yapılacaktır.
Etkilenen Yerler: Yenidoğan mh inönü cd bir kısmı.    

POLATLI

Arıza Tarihi: 24.10.2023 16:00:00
Tamir Tarihi: 24.10.2023 23:55:00
Detay: PLANSIZ SU KESİNTİSİ: POLATLI İLÇESİ: Gülveren mahallesi Türkocağı caddesindeki içme suyu dağıtım şebeke hattındaki ani oluşan arıza nedeniyle Plansız su kesintisi uygulanacaktır
Etkilenen Yerler: GÜLVEREN MAHALLESİ YENİ SANAYİ SİTESİ BİR BÖLÜMÜ

AKYURT

Arıza Tarihi: 24.10.2023 17:00:00
Tamir Tarihi: 24.10.2023 21:00:00
Detay: AKYURT YILDIRIM MAHALLESİ KAVAKLI DERE CADDESİ İÇERİSİN DE FİRMA TARAFINDAN ÇALIŞMA DAN DOLAYAI ABONE ŞEBEKE HATTINDA OLUŞAN ARIZADAN DOLAYI SU KESİNTİSİ UYGULANACAKTIR
Etkilenen Yerler: AKYURT YILDIRIM MAHALLESİ

24 Eki 2023 - 17:21 Ankara- Yaşam

Mahreç  Haber Merkezi


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Haymana Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Haymana Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Haber ajansları tarafından servis edilen tüm haberler Haymana Gazetesi editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Haymana Gazetesi değil haberi geçen ajanstır.