Keçiören'de elektrik kesintisi! O mahallelerde 3 gün elektrik olmayacak: 8-9-10 Aralık Keçiören'de elektrik ne zaman gelecek? Başkent EDAŞ Keçiören'de Elektrikler neden gitti?

Başkent EDAŞ Ankara'nın Keçiören ilçesindeki bazı bölgelerinde elektrik kesintisi yaşanacağını duyurdu. Keçiören'de 8-9-10 Aralık tarihinde 8 saatlik elektrik kesintisi yaşanacak. Peki, Başkent EDAŞ Keçiören'de elektrik ne zaman gelecek 8-9-10 Aralık? Başkent EDAŞ Keçiören'de Elektrikler neden gitti? İşte Kasım 2023 Keçiören elektrik kesintisinin ayrıntıları...

Keçiören'de elektrik kesintisi! O mahallelerde 3 gün elektrik olmayacak: 8-9-10 Aralık Keçiören'de elektrik ne zaman gelecek? Başkent EDAŞ Keçiören'de Elektrikler neden gitti?
Keçiören'de elektrik kesintisi! O mahallelerde 3 gün elektrik olmayacak: 8-9-10 Aralık Keçiören'de elektrik ne zaman gelecek? Başkent EDAŞ Keçiören'de Elektrikler neden gitti?
+1
Haber albümü için resme tıklayın

Başkent EDAŞ Ankara'nın Keçiören ilçesindeki bazı bölgelerinde elektrik kesintisi yaşanacağını duyurdu. Keçiören'de 8-9-10 Aralık tarihinde 8 saatlik elektrik kesintisi yaşanacak. Peki, Başkent EDAŞ Keçiören'de elektrik ne zaman gelecek 8-9-10 Aralık? Başkent EDAŞ Keçiören'de Elektrikler neden gitti? İşte Kasım 2023 Keçiören elektrik kesintisinin ayrıntıları...

KEÇİÖREN 8 SAATLİK ELEKTRİK KESİNTİSİ 8-9-10 ARALIK

Başkent EDAŞ, Keçiören'de 8-9-10 Aralık tarihinde elektrik kesintisi yaşanacağını duyurdu. Keçiören'deki bazı mahalle ve sokaklarda 8 saate kadar elektrik kesintisi yaşanacak. İşte 8-9-10 Aralık tarihinde Keçiören ilçesinde elektrik kesintisi yaşanacak bölgeler;

Keçiören'de elektrik kesintisi! O mahallelerde 3 gün elektrik olmayacak: 8-9-10 Aralık Keçiören'de elektrik ne zaman gelecek? Başkent EDAŞ Keçiören'de Elektrikler neden gitti?

08.12.2023 09:30 - 17:30 KEÇİÖREN ELEKTRİK KESİNTİSİ

Kesinti Nedeni: ŞEBEKE İYİLEŞTİRME ÇALIŞMALARI

Etkilenen Cadde / Sokak 1017, 959, MUHTAR ARİF TURAN, 979, 967, 978, 946, 947, 977, 951/1, 963, 971/2, 1008, 1005, 1004, 1026, 1021/1-, 1021, 1046, 1007, 1002, 1043, 1201, 1038, 1045, 1006, 1022, 960, 956, 961, 964

08.12.2023 10:00 - 18:00 KEÇİÖREN ELEKTRİK KESİNTİSİ

Kesinti Nedeni: ŞEBEKE İYİLEŞTİRME ÇALIŞMALARI
Etkilenen Cadde / Sokak TARHANLAR, GAZELLER, BAĞCILAR, ATAOL, 400, 375, 387, 397, 386, 385, 384, 374, 373, 369, AKKİRAZ, TAYFUN, TOSYALILAR, TÜTEM, 376, AMAÇ

08.12.2023 12:30 - 15:30 KEÇİÖREN ELEKTRİK KESİNTİSİ

Kesinti Nedeni: ŞEBEKE İYİLEŞTİRME ÇALIŞMALARI

Etkilenen Cadde / Sokak 19 MAYIS, YUVA KÖYÜ, 3702, 3706, 3710, BÜZCÜLER

Keçiören'de elektrik kesintisi! O mahallelerde 3 gün elektrik olmayacak: 8-9-10 Aralık Keçiören'de elektrik ne zaman gelecek? Başkent EDAŞ Keçiören'de Elektrikler neden gitti?

09.12.2023 11:00 - 17:30 KEÇİÖREN ELEKTRİK KESİNTİSİ

Kesinti Nedeni: ŞEBEKE İYİLEŞTİRME ÇALIŞMALARI
Etkilenen Cadde / Sokak ÇAĞLA, ÇAKILLI, FATİH, İÇÖZ DERESİ, AHMETADİL, ÇAYKARA, RECEP DEMİRCİ, PAZARYERİ

09.12.2023 09:30 - 17:30 KEÇİÖREN ELEKTRİK KESİNTİSİ

Kesinti Nedeni: ŞEBEKE İYİLEŞTİRME ÇALIŞMALARI
Etkilenen Cadde / Sokak AYYILDIZ, MURADİYE, ULUGÜNEY, BAĞLAR, KIRÇİÇEĞİ, MODERN, KEMERALTI, NERGİS, KAVAKLI, EYLÜL, MEHTAP, GRAFİK, TURAN, KARA ALİ, UYANIŞ, AYAN, ÇALIK, FLÜT, KADER, TURKUAZ, BAKIR, ORTAKÖY, SANATKAR, KADIRGA

09.12.2023 10:00 - 18:00 KEÇİÖREN ELEKTRİK KESİNTİSİ

Kesinti Nedeni: ŞEBEKE İYİLEŞTİRME ÇALIŞMALARI
Etkilenen Cadde / Sokak KAVAKDERESİ, ZORBA, GÜZELTEPE, ULUGÜNEY, GÜVEN, GÜMRÜK, GÜLKURUSU, KUŞKU, KARŞIYAKA, KÖSRELİK, KARA ALİ, İNCİRLİ, KÖSRELİK KÜME, GÜZEL BAHÇE, KIZIK DAĞI-, KÖSRELİK-

09.12.2023 10:30 - 18:30 KEÇİÖREN ELEKTRİK KESİNTİSİ

Kesinti Nedeni: ŞEBEKE İYİLEŞTİRME ÇALIŞMALARI
Etkilenen Cadde / Sokak KAVAKDERESİ, BALABAN, YEŞİLKÖY, MEYVALI, GEÇİM, BÖCEK, GRAFİK, ULUGÜNEY, NERGİS, ÇİZGİ, GELİŞMİŞ, KÜNYE, KADIRGA, KONAR, GÖKMEN, BAĞLAR, KAMPÜS, GÜLKURUSU, FLÜT

Keçiören'de elektrik kesintisi! O mahallelerde 3 gün elektrik olmayacak: 8-9-10 Aralık Keçiören'de elektrik ne zaman gelecek? Başkent EDAŞ Keçiören'de Elektrikler neden gitti?

10.12.2023 09:00 - 17:00 KEÇİÖREN ELEKTRİK KESİNTİSİ

Kesinti Nedeni: ŞEBEKE İYİLEŞTİRME ÇALIŞMALARI
Etkilenen Cadde / Sokak SELÇUK, SAKIZ AĞACI, ALTINAY, ÇALIM, ÖZGÜ, 883/3, BURAK, 882/4, ARZU, 883, ŞEHİT GAZETECİ HASAN TAHSİN, 861, 861/7-, 945, 882, MUHTAR ARİF TURAN, 882/1, 915, 882/2, 882/3, 888/1, 897/1, ALTIN, ÇAMLITEPE, ÖNER, SALKIM, ALTINÖZÜ, YALINÇ

10.12.2023 09:45 - 14:45 KEÇİÖREN ELEKTRİK KESİNTİSİ

Kesinti Nedeni: ŞEBEKE İYİLEŞTİRME ÇALIŞMALARI
Etkilenen Cadde / Sokak ÇALSEKİ, LEZGİ, SARIBEYLER, MEMLİK, KILIÇLAR KÜME, MEVLANA, SİRKELİ YEŞİLOVA, 318, 87, 1, 28, FATİH SULTAN MEHMET, 101, YEŞİLYURT MAH, 2., 90, 94, 32, 13.

07 Ara 2023 - 17:18 Ankara/ Keçiören- Gündem

Mahreç  Haber Merkezi


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Haymana Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Haymana Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Haber ajansları tarafından servis edilen tüm haberler Haymana Gazetesi editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Haymana Gazetesi değil haberi geçen ajanstır.